Lokacija: Banja Luka, Bosna i Hercegovina
Za našeg klijenta, globalno poznatu farmaceutsku komapaniju Roche, čije je sjedište u Bazelu – Švicarska, tražimo kandidate za poziciju Field Service Representative (Bosna i Hercegovina).
Sjedište spomenute pozicije je Banja Luka, ali osoba na ovoj poziciji je zadužena za područje cijele BiH.
U Rocheu, više od 100.000 ljudi u 100 zemalja pomjera granice zdravstvene zaštite. Radeći zajedno, postali su jedna od vodećih svjetskih zdravstvenih grupa fokusiranih na istraživanje.
Roche je poslodavac jednakih mogućnosti, čiji uspjeh je izgrađen na inovativnosti, radoznalosti i raznolikosti.
Šta je cilj i koje su odgovornosti pozicije?
Field Service Representative je odgovoran za pružanje tehničke podrške za sve Roche proizvode i analizatore – instaliranje, popravak, održavanje, dokumentovanje i izveštavanje o svim servisnim aktivnostima u skladu sa Roche standardima. Osoba na ovoj poziciji osigurava softversku i hardversku nadogradnju Roche sistema, te pruža podršku sa svim dokumentima vezanim za kupce. Pored toga osigurava dugoročno vrijeme rada sistema i zadovoljstvo kupaca, te aktivno sudjeluje na širenju regionalne podrške ako se zatraži stručna pomoć. Field Service Representative takodjer obavlja postupke inastalacija prema Roche standardima, te provodi obuku korisnika u vezi sa pravilnom upotrebom i održavanjem Roch analizatora i sistema, uključuljući njihovo održavanje i izvođenje popravki prema standardima. Pružanje interne i eksterne tehničke podrške kupcima i lokalnom osoblju Roche rekeventne za tehnička pitanja u vezi sa Roche sistemom i analizatorima, kao i pristupanje pozivima i zahtjevima kupca na brz i blagovremen način su dio odgovornosti Field Service Representative-a. Ista/i je u koordinicaiji sa menadžerom tehničke službe u vezi planiranih instalacija sistema, i bavi se prijavama i dokumentacijom održavanja i popravki u skladu sa Roche standardima. Osoba na ovoj poziji za cilj ima osigurati zadovoljstvo korisnika Roche opremom i srodnim proizvodima, i stoga je u stalnoj interakciji sa Roche centrom za korisničku podršku i blagovremeno registrirajte terenske aktivnosti u CRM-u.
Šta je potrebno da biste postali član tima?
- Diploma iz oblasti elektrotehnike, ili mašinstva, ili biomedicinske tehnologije ili ekvivalentno znanje elektronike, elektro-mehaničkih sistema i informacione tehnologije. IT znanje je prednost
- Iskustvo u obavljanju sličnih poslova (2-3 godine)
- Tečno poznavanje engleskog – govor, čitatanje, pisanje
- Vozačka dozvolu (kategorija B)
- Sposobnost u rješavanju problema
- Posvećenost u usluzi izvan uobičajenih radnih sati i uslova
- Fokusiranost na kupca i jake vještine upravljanja i rješavanja problema
- Samostalnost i sposobnost za obavljanje dužnosti uz minimalni nadzor
- Snažne komunikacijske vještine i iskustvo u održvanju kontakta sa internim i eksternim strankama
- Usklađenost sa Roche korporativnim vrijednostima integriteta, hrabrost i strast
- Spremnost i mogućnost poslovnih posjeta korisnicima unutar Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Slovenije
Ukoliko ispunjavate ove osnovne uslove i želite se prijaviti pošaljite nam svoju biografiju/CV na e-mail adresu info@profil.ba. Na istu adresu možete uputiti pitanja vezano za oglašenu poziciju.
Kontaktirat ćemo samo kandidate koji odgovaraju zahtjevu oglašene pozicije, a preporuke su dobrodošle.
Prijave će biti razmatrane uz visoko poštivanje diskrecije svih kandidata.
Nudimo jednake mogućnosti u zapošljavanju!